söndag 29 mars 2015

Våra gosegrisar & influensa?


Hej på er!
Idag får ni hålla till godo med bilder som jag inte är så nöjd med. Eller det får ni nog hålla er till godo med DAGARNA FRAMÖVER...Jag skrev ju tidigare att sonen varit sjuk, han låg i två veckor.. Vi misstänkte influensa, men eftersom ingen annan blev riktigt så sjuk så avfärdade vi tankarna om det. Tills nu. Nu ligger Anders däckad, och han är riktigt riktigt sjuk. Min bror ligger däckad och min pappa. Själv har jag varit så onormalt trött de senaste nätterna jag jobbade, samt nu efteråt. Och så ska vi åka på kryssning nu till helgen som kommer. HUR SKA DET GÅ? *ångest*


Ja ja. Vi tar en dag i taget här. Och håller tummarna.


Men det ser ju inte direkt lovande ut...
Vi ligger i soffan lika däckade som katterna gör på bilderna. Anders p g a att han är så sjuk, och jag p g a att jag är så trött...


Jag blir så orolig då det rosslar riktigt illa i Anders bröst. Precis så gjorde det på sonen, men Anders är ju trettio år äldre...och influensa drabbar ju hårdare ju äldre man är...


Så är det lite tyst härifrån så vet ni.




Kram på er alla, håll tummarna för att vi kommer iväg på våran kryssning -snälla!//Linda






2 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Krya på er där i sofforna!
Kram
Jenny

Sarina sa...

Good afternoon, Linda.
Again, nice pictures. What lovely cats. One looks a bit like our cat, Pukkie.
She is a very old lady. The nest, with the little eggs, is so lovely, so delicate.
Have a nice week,
Sarina