fredag 20 mars 2015

Loppisfynd


Hej svej (igen)!
Idag får ni ytterligare ett inlägg -fredagen till ära! Det blev inget rensande i garderoberna i morse, utan det blev en loppistur istället. Och jag gjorde faktiskt några fynd.


Det gamla skrinet kunde jag inte motstå...


Och så detta hörnskåp...*LOVE* Det ska nog INTE målas -hör och häpna!


Även det gamla pärlhalsbandet åkte med ner i loppiskorgen.


Sen hittade jag också en gammal Borlänge Tidning från 1971. Jag har ramat in den (hur det blev kan jag visa i något kommande inlägg)


Här nedan kan ni se allt vad som fick följa med hem. Den lilla ljusstaken gav jag en femma för...


Efter loppistur och handlande -med världens bästa barn till hjälp- blev det sen taco-mys!


Och då fick jag för mig att fota MATEN också...*hihi*


Hoppas ni alla har en bra fredagskväll!



Kram Linda





1 kommentar:

Jennys Vita Villervalla sa...

Alltså... Det lilla skåpet... Dör.
Lova att du behåller den ljuvliga gröna färgen! :)
Vilka underbara loppisfynd du gör!
Fin helg till dig!
Kram
Jenny