lördag 14 mars 2015

Prima Ballerina


Hej på er!
Idag tänkte jag visa vad jag pysslade med häromdagen...jag hade sett dessa söta ballerinor i en tidning, och blev sugen på att göra egna.


Inte så svåra att göra, lite pyssel bara.


Jag gick ut och letade på en gren, som de fick hänga i.


Jag är väl GANSKA nöjd med resultatet. Men tyvärr mindre nöjd med placeringen...


Men jag hittade ingen annan ledig plats, så de får hänga där. 
Idag fick jag hem ett startkit som jag har beställt -där alla tillbehör fanns med för att kunna sticka lovikkavantar. Jag tror inte att jag klarar av det, men jag ska ge det ett försök!

Annars är jag lite konfunderad och irriterad över en sak. Jag fick nämligen ett mail från GOOGLE idag, om att mitt google-konto utsatts för ett inloggningsförsök. Någon har alltså försökt att logga in på min blogg...undrar varför? Ja, men varför bli förvånad -egentligen? Lösenordet är i alla fall bytt nu.

Hoppas ni får en bra helg, min tillbringar jag på jobbet.



Kram Linda





5 kommentarer:

G:a Affären sa...

Så duktig du är att pyssla och ballerinorna är helt underbara! Såna skulle jag vilja ha i påskriset.
Jag är säker på att du klarar av att sticka vantarna, inget verkar kunna hindra dig i ditt skapande

Läskigt med kapade konton, jag är misstänksam även mot de som eventuellt skickar mail och varnar. Man borde byta lösenord oftare!

Önskar dig också en fin helg!
Kramar /Cia

angie sa...

sweet, linda!!! hugs, angie

Jennys Vita Villervalla sa...

Men så ljuvliga!
Ha en fin helg, trots jobb då.
Kram
Jenny

Carina sa...

Å så himla fina Linda <3 Jag vill också ha ballerinor...men jag antar att du inte vill ha en beställning av mig? OM du inte har nåt att pyssla med och vill göra flera så är jag första tjing på att få beställa...:) Och självklart betalar jag bra <3
Kramar Carina / Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Underbara!! <3
Måste bara kopiera dig där!!
Tack för tips!
Har du bara tyll i kjolen?

Kram / Ingrid