fredag 13 november 2015

Blomma från Anders & kransar av björkris










Hej hej!
Häromdagen kom Anders hem med denna fina orchide, jag har aldrig sett denna sort innan så vi får hoppas att jag lyckas få den att överleva? Anders har varit borta så mycket den sista tiden, så han ville nog gottgöra det lite? Sen slängde jag även ihop ett par kransar av björkris...hur enkelt som helst. Man binder bara ståltråd runt björkriset- och så är det klart. Max tio minuter per krans tar det. Pyssel (och terapi) som passar mitt tålamod. Idag har jag faktiskt armstickat en filt, men den visar jag en annan dag.


Jag önskar er alla en trevlig helg!









2 kommentarer:

Sara S. J. sa...

Himmel så vackert. Att kika in på din blogg är som att kliva in i paradiset en stund. I love it!

angie sa...

beautiful, linda!!! angie