måndag 30 mars 2015

Mina egengjorda påskägg


Hej måndag!
Idag får ni se mina egengjorda påskägg. Jag gjorde dem för flera år sedan, men de hänger med än.


Jag var helt säker på att även jag skulle bli sjuk inatt, då jag hade ont i mina leder och kände mig allmänt dålig. Men det gick över -tack och lov! Idag har jag i a f pratat med Silja Line och fått besked om att vi får pengarna tillbaka om vi kan skicka dem ett läkarintyg, och det var ju skönt att höra! Men jag hoppas såklart att vi kan åka -som planerat- till helgen ändå.

Jag har ju inte åkt färja på jättemånga år, så jag är lite nervös inför det...men anledningen till att vi åker, är att min "stora idol" Magnus Carlsson uppträder. Och då fick jag ju en anledningen till att mota min rädsla.

Annars så maler det fruktansvärda som hände i Alperna i mitt huvud varje dag. Ni vet- piloten som kraschade ett plan och tog med sig 150 oskyldiga passagerare in i döden. Hur kan man göra något sådant? Hur självisk och egoistisk kan en människa bli? Det gör mig så oerhört förbannad men samtidigt rädd, då ju vi ska ut och flyga till Island snart. Det spädde verkligen på min flygrädsla...

Usch. Nej- positiva tankar nu!


Äggen fick i år buras in...


Hoppas ni alla har en bra start på veckan! Nu ska jag sova en stund till innan nattskiftet...




Kram Linda





Inga kommentarer: