lördag 21 mars 2015

Inramat i köket


Hej hej!
Idag är det en trött bloggerska som bloggar...ja, jag kan ju låta bli, men jag behöver samtidigt hålla mig vaken *blink* Jag köpte ju en gammal Borlänge Tidning igår på en loppis, och den har nu ramats in (i tre ramar). De ramarna hamnade i köket.


Tidningen är från 1971.


Den är lite missfärgad mitt över, eftersom den varit vikt i så många år...
Intressant är det allt att se priserna från det året. Jag menar ex en herrskjorta för 16.20:-


På hyllan i köket står en bukett tulpaner i en ljuvligt rosa färg.


Jag funderade på svarta ramar till tidningstrycket, men nej...då skulle jag bara ångra mig med tiden. Vitt blir nog bäst HÄR HEMMA.


Idag har min äldsta dotter och jag varit på en lång loppisturné. Vi åkte flera mil och hade det så mysigt. Men inga fynd gjordes denna gång. Vi hann även med att hälsa på hos ett par goda vänner efter vägen, och det var så kul att få träffa er (även om det blev snabbvisiter) -ni vet vilka ni är!

Nehej, nu är klockan 20.48 -då borde det väl vara "lagligt" att få lägga sig för natten? *hihi*



Godnattkramar från mig!//Linda




Inga kommentarer: