torsdag 12 mars 2015

Nymålad byrå med nya knopparna på plats


Hej bästa ni!
Hoppas att ni också har fått njuta av ännu en skön vårdag med strålande sol! Jag vaknade på pysselhumör, så min dag tillbringade jag mestadels inomhus. Jag har bl a målat på byrån i hallen, och det behövdes verkligen! Innan var den ljusgul och den behövde definitivt fräschas upp med lite ny färg och med mina nya knoppar.


Knopparna kommer från Nillas Handelsbod, visst är de fina?


Årets första små snödroppar och ett par krokusar har plockats in...


Och sen gjorde jag en ny "tavla", jag har sett denna text på nätet...och jag tycker den är suverän! 


Ska man umgås så ska man, då får man mer än gärna lägga bort mobilen -tycker jag.


Denna byrå är våran "avlastningsbyrå" i hallen...här läggs nycklar och mobiler. Men min familj är faktiskt ganska duktiga på att inte ha saker liggandes framme. Så därför har alla i familjen en egen låda i byrån där de kan lägga småsaker såsom nycklar etc...


Och när vi ändå så är inne på KNOPPAR, så kan jag passa på att påminna er om att ni just nu får 15% rabatt alla knoppar hos Nillas Handelsbod. Uppge bara koden hagbacken i kassan, så dras det av automatiskt.

Nu- en promenad!



Kram Linda





1 kommentar:

G:a Affären sa...

Så fin byrån är och så där lagom stor, och fina knoppar också!
Det var ett bra budskap, den texten skulle jag vilja ha i fikarummet på jobbet.

Kramar /Cia