söndag 15 mars 2015

Penseér


Hej på er!
Dessa bilder togs för någon vecka sedan..mina penseér har jag nu haft ett tag, och häromnatten stod de ute trots att det var RIKTIGT kallt. Men jag tror att de klarade sig? *peppar, peppar*


Nu står de i alla fall inne på nätterna. Denna natt skulle det kunna bli ner mot hela -10 grader här i Dalarna (enligt vad Anders har hört)


Jag hoppas mina penseér repar sig, så att de snart står upp och blommar ut för fullt (jag har tre krukor med penseér)!

Och så gick allas våran "Mumse-Måns" och vann årets Melodifestival. Han var verkligen en värdig vinnare (även om min favorit fortfarande är Magnus Carlsson) 


Bilden ovan lånad från nätet

Jag tror att låten kan komma långt i Eurovisionsfestivalen. För mina utländska läsare -som inte känner till låten, så kan ni se den HÄR om ni vill.

Nu ska jag förbereda morgondagens inlägg, där jag tänkte ge er lite fakta om mig.



Kram Linda





1 kommentar:

angie sa...

linda, deras penséer är vackra !!! Jag planterade också vad, men här i norra Tyskland har vi lyckligtvis inga minusgrader !!! en trevlig söndag önskar angie