fredag 20 mars 2015

Gamla mjölkflaskor


Godmorgon kära läsare!
Idag var det regnigt och mulet ute..men redan fredag. Jag flyttade ju om lite här hemma för några dagar sedan, så mina gamla mjölkflaskor har fått ny plats.


Jag sa nyss hejdå till Anders (då han åkte till jobbet), och innan han åkte stod jag och beundrade det nymålade golvet i köket och hallen. Vi är så nöjda! Är så sugen på att ta itu med vardagsrum/matrum också, men nej. Det MÅSTE jag vänta med tills sommaren -trots att all färg finns och bara står och väntar.


Gud vad jag längtar nu till alla roliga händelser vi har framför oss denna vår. Jag längtar verkligen tills vi ska åka till Island, det ska bli så roligt! Nåväl, jag hinner nog "längta ihjäl" mig innan vi är där.

Vi har några sevärdheter inbokade i den weekend vi ska åka på. Vi ska bl a till den 
Gyllene Cirkeln, Geysir och Thingvellir. 





Och så ska vi naturligtvis bada i Den Blå Lagunen. Denna weekend till Island är ju Anders 50-års present från mig. Jisses vad mysigt det ska bli med all denna vackra natur!

Bilderna ovan är lånade från nätet.


Hoppas ni alla får en trevlig helg nu! 
Själv ska jag ta itu med att rensa lite i några garderober...



Kram Linda




Ps. "Anonyma Ingrid" -kul att du gillade ballerinorna! Det är bara tyll i kjolen, ja. Lycka till med dina egna, det var inte svårt.




Inga kommentarer: