tisdag 10 mars 2015

Hallen och det kom ett brev...


Hej onsdag!
Några bilder från hallen får ni dag...jag passade på att fota häromdagen, då solen sken så fint.


Tyvärr så blir man ju -då solen skiner- VÄL medveten om bl a dessa lortiga fönster som då helst skulle ha putsats redan igår...*blink*

Nåväl.

Vet ni. Det kom ett mail från en söt tjej som precis hade hittat till min blogg. Och hon ville meddela mig om att det inte gick att kommentera (för hennes del) Jag vet att det är fler av mina läsare som inte lyckats att kommentera av någon anledning. ALLA ska ju kunna kommentera, vare sig man väljer att vara anonym eller inte. Jag ska se om jag kan uppdatera kommentarsfunktionen få se om det hjälper? *HOPPAS*

HÄR kan ni i a f hitta in till tjejen som mailade, för att titta in på hennes egen fina blogg.



Kram Linda





1 kommentar:

Marie maräng sa...

Hej Linda!

Gör ett nytt försök idag :)
Fina bilder från din hall!

Visst är det härligt med våren, men jisses så det ser ut när solen smyger sig in genom fönstren... Man kan tro att man aldrig någonsin städat :O

Vad gulligt att du skriver om mig... jag blir alldeles rosig om kinderna!

Så mysigt det låter med en kärleksresa för dig och din kära! Du ska se att båtresan går bra, det brukar ju vara lugnt på vattnet den här tiden.

Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram Marie