torsdag 28 maj 2015

Esprit


Hej på er!
Hoppas ni har det bra? Jag tänkte i detta inlägg bjuda på några favoriter som jag har hittat hos Esprit. Först ut är denna mönstrade plånbok ovan, så snygg i vitt. Dock blir den lätt skitig, men vitt är ju så fräscht. Den finns även i andra färger, så det tåls att fundera på.

Näst ut är denna underbara crepeklänning med blockrand. Den tyckte jag det stod Linda på! Svart är ju en klassiker, men här får man ändå till det lilla extra med den vita blockranden.



En sval och skön overall till sommaren är ju ett måste! Bara värmen kommer någon gång? Men det är ju skönt att vara förberedd, för då vi minst anar det så slår väl extremhettan till?


Till den ett par skinnsandaler som man kan snöra upp en bit på benet, gud så snyggt! Tänk er sommarbruna ben...*drömmer mig bort*


Nya underkläder kan man väl aldrig få för många av? Jag föll för denna BH nedan. En fin vardags-BH med spets på,samt ett fint mönster.


Esprit har numera en hel del inredning i sitt sortiment också, och där är det ju lätt att klicka hem ett och annat. Titta nedan vilken fin och stadig fotoram. Den skulle jag vilja ha sex stycken av. En för varje barn vi har (jag och Anders)


Denna supersnygga lykta nedan vill jag också ha ett gäng av. Jag kan tänka mig att den lyser fint på kvällen med detta mönster. Jag är ju egentligen inte så förtjust i guld, men i små portioner är det helt OK.


Sen måste jag erkänna att även jag har gått och drabbats av "tapet-feber". Nuförtiden finns det ju hur mycket snygga tapeter som helst att frossa i, men denna stilrena tapet -nedan- tyckte jag var riktigt fin. Jag vill nämligen inte ha någon tapet med för mycket mönster, då jag tror att jag lätt skulle tröttna. Men en randig -lite neutral- skulle passa perfekt i våran hall. 


Och så kom vi till en av mina svagheter, nämligen kuddar. Tänk er ett gäng kuddar av denna nedan...


...som blandas upp med några enfärgade av denna nedan...
Att byta ut textilier i ett rum, är ju så enkelt..och ändå blir det som ett helt nytt rum.


Handdukar är ju en förbrukningsvara, och har man -som oss- en stor familj så slits de ju ut extra fort. Jag tycker ju det är så fint med ljusrosa. Jag vill inte ha färgen i inredningen som så, men på handdukar i badrummet t ex? HUR fint som helst. Men vilka skulle ni välja? Denna nedan (från Esprit) för 259:-?


Eller EN här nedan (från Lexington) i samma storlek för 450:-?
Budget eller lyx? Det är bara DU själv som väljer. Jag vet vad JAG väljer i alla fall...


Jag är ju en klänning- och kjolmänniska, plus att jag oftast föredrar svart. Här nedan har ni en pennkjol från Esprit för 599:-...



Och nedan en liknande från Filippa K för 970:-...


Som sagt -budget eller lyx?

Med min inkomst så blir det definitivt BUDGET. 
Ta er en titt in på 


Det är inte svårt att klicka varukorgen full. Och det bästa av allt? Frakten går på endast 9:- (!!)


Ha det så bra, så ses vi imorgon igen!


Kram Linda





Inga kommentarer: