tisdag 24 mars 2015

TV -skåpet


Hej hej!
Vilken underbart skön dag vi har haft här i Dalom. Jag älskar verkligen våren. Solen är då så enormt efterlängtad. Och så allt som vaknar till liv, såsom växter och insekter m m. Idag får ni se ett par bilder på vårat TV-skåp. Bilderna är någon vecka gamla.


Idag har jag gått, gått och gått så jag har fått blåsor på fötterna. Men skönt var det! Jag har dock stora problem med hallux valgus (igen) Det är samma fot som jag redan har opererat en gång. Inga skor passar som de ska, och det trycker och ömmar som bara den. Men jag ska in till läkaren i början på april, få se om jag får ytterligare en remiss. Jag vet att läkaren påpekade att jag hade problem åt båda sidorna på samma fot då jag sist fick remiss för operation...ja, ja -det lär märkas. Men hjälp behöver jag då inga skor går att använda längre utan att smärta (förutom foppatofflor då *hihi*).

Nog om det.

Idag har jag loppat (IGEN) Och idag var fyndfaktorn stor. Här får ni se vad som fick följa med hem:


Den stora kristallskålen är ENORM, och så himla fin! Allt hittades till riktigt bra priser -riktiga loppispriser!

 Och när jag fick syn på hästen här nedan...då sprang jag nästan fram till den. Hela 50:- kostade den. Dessutom var den ju vitmålad och klar.
Det var riktigt kul att få fynda (igen)!


Avslutningsvis en bild som jag tog med mobilen då jag promenerade hem från KUPOLEN. Det är älven alldeles nedanför där vi bor. Sverige är då ett vackert land. Och jag har blivit att uppskatta vår vackra natur allt mer med åldern...


Mmm, det var det det.
Hoppas ni alla mår bra där ute.




Kram Linda






Inga kommentarer: