söndag 21 april 2013

Plåtlåda med penseér


Igår sålde jag prylar på blocket för 1500:-, det känns alltid roligt!


Det passade bra eftersom jag har hittat ett par saker där som jag vill ha också ;)


Den ena möbeln är det budgivning på, och där lär jag nog dra mig ur snart (TYVÄRR) Men den andra mindre möbeln ska min älskade Anders skjutsa mig för att hämta hem i början på veckan :)


Alltid kul med lite nytt! Det innebär kanske äntligen en ommöblering? Vi får se!

En natt till, sen långledig :)



Ps. Jag vill be om ursäkt för att jag är en sådan dålig bloggvän just nu...jag tittar alltid in till er, men just nu finns det varken ork eller tid till att kommentera hos er. Synd egentligen, för ni gör mig så glad med era fina inspirerande inlägg- och det vill jag att ni ska veta!


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Tack fina Linda för din goa kommentar.
Ja så är det nog, att gräset ofta är grönare hos grannen... Man (jag)kanske inte ska vara så självkritisk.. :)

Ja du flytten, det är ett hit och dit i huvudet på mig. Men jag törs inte flytta till ev arbetslöshet. Är för gammal för det.. :)
För 20 år sen hade jag flyttat på studs, men ju äldre man blir desto försiktigare blir man...
Men jag ger inte upp hoppet!! :0)

Ha en fin söndag
Kraaam Tina