torsdag 4 april 2013

Favorithyllan -igen


I min favorithylla står tiden stilla, endast små ändringar görs emellanåt :)

Idag är det femte dagen för min "lilla fis" med hög feber, så idag fick en läkare lyssna på henne och ta en snabb-sänka, men den visade inget. Så domen blev -virus. Läkaren var dock tveksam till om hon skulle vara frisk till måndagen då skolorna börjar igen efter påsklovet :/

Hon äter knappt, trots att jag handlat hem godis, glass, chips, risifrutti mm Detta är saker som hon vanligtvis ÄLSKAR, men nu är inte matlusten på topp direkt....

Så dagarna får fortsätta fyllas av uppassning på henne samt intag av hostmedicin och alvedon, men jag får känna att jag lever i a f ;) Speciellt nu då Anders också ligger sjuk (som jag nämnde tidigare)


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Åhhh så fin bild på hyllan, mycket fina saker där!
Hoppas dina kära kryar på sej snart, du får mata dom med honung, och c-vitaminer!
Kramar Kathrine