måndag 22 april 2013

Ivrig!


Måndag, och min långledighet inträder *glad* ! Vi får se hur mycket sömn det blir efter nattens skift, för nu är jag IVRIG på att möblera om i vardagsrummet må ni tro :)


Men jag kommer inte så långt utan Anders hjälp är jag rädd för, om inte min envishet tar överhanden (som den brukar) Annars får det bli då Anders slutat jobbet, vad glad han ska bli av att ÅTERIGEN få flytta om alla möbler i vardagsrummet -eller inte ;) Men så är det att leva med en "inredningsnörd".....

Jag har fullt upp hela veckan med avslutning inne på barnavdelningen (Falu Lasarett) med sonen som fyller 18 (!) på torsdag, och Anders fyller också samma dag -fast där kan ni plussa på 30 år exakt ;) Även bästa sis fyller på just den dagen <3 Men sonen ska hur som helst nu förflyttas till vuxenavdelningen för diabetiker. Vi ska hämta två möbler långväga bort, och en biokväll med mina tonåringar är inbokad mm mm

Ha nu en riktigt bra start på veckan alla!




4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Grattis till vinsten på Tradera!
Skall bli spännande att få se vad det var!
Ha en fin Ledighet
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Vart har du köpt den fina klockan på väggen? Mvh Eva

Rosa i huset i vitt sa...

Så fin din klocka
ha en bra kväll
kram Rosa

Huset på Backavägen sa...

Förstår dig precis. Är likadan själv. Ivrig och envis! Både på gott och ont...
Kram Anki