måndag 1 april 2013

Bokat & klart!


Äntligen har vi bokat resa! Det blev detta hotell (ovan) i Alanya (OBA), Turkiet :) All inclusive.

Jag har aldrig varit i Turkiet, bara i Spanien och på några av Greklands öar (Rhodos, Kreta, Zakynthos) :/ Och jag har definitivt aldrig rest som ensam vuxen. Jag som är så rädd för allting, och nu ska allt hänga på MIG? Hur ska jag klara det? Nåväl, hoppas jag fixar alla utmaningar...Eller det MÅSTE jag. Men tänk om det blir jordbävning/jordskalv? :/ En av mina största skräckscenarior...Kraftigt jordskalv var jag med om på Zakynthos då jag var där 1994 med barnens pappa. Och jag har aldrig varit så rädd. Som tur var, var vi på flygplatsen på väg hem...

Mysigt ska det i a f bli med en mor- dotter vecka i solen! Vi åker i mitten på maj -från Borlänge! Ska bli jätteskönt att få åka direkt från våran hemort, det är första gången vi gör det.

Denna vackra dotter (nedan) tar jag med mig ner...hur jag nu ska lyckas hålla alla turkar ifrån henne :/ Bilden skickade hon via snap-chat till alla hennes hundra väninnor, typ :/ Precis som mor hennes, så blir det ena ögat mindre på kort...av någon anledning? *haha*



Vi längtar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Häääärligt!!!!
I övrigt så ser man ju ut så, man har ju ett mindre av allt på kroppen... Det syns ju oftast inte mer än på kort!
Hon är så fin din Emilie!!!
(och dina två andra såklart!)
Kraaam från Frun
P.s när flyttar ni då??? ;-)

Livingroom sa...

Å så kul. Jag skulle gärna åka iväg just nu...