onsdag 3 april 2013

Holy Jesus

Tiden springer iväg, och vi är redan inne på tredje april (!)


Jag läste någonstans att värmen kommer slå till  S N A B B T då denna kyla gett med sig. Men är man någonsin förberedd? Jag tycker att man blir "tagen på sängen" varje år, då man står där och inser att det faktiskt snart är badsäsong -och därmed dags att klä av sig :O

Vi får se hur min lilla skrot-tjej mår idag nu då hon är inne på fjärde dagen med influensa. Hon var tillfälligt lite bättre under gårdagen, men till kvällen fick hon hög feber igen -stackar´n....

Nu kan jag inte skriva mer, för jag fick en fet katt som lade sig mitt på bröstet ;)


2 kommentarer:

Tidevarf sa...

Fina bilder och visst är det härligt då våren snart är här.

Kram
Anneli

Livingroom sa...

Vad ttråkigt att ni dras med enna förb...e flunssa. Vi har magsjuka på gång och jobbet + denna flunssa och ingendera tycks gr med sig.
Härlig Jersus du visar. Gillar