tisdag 9 april 2013

Min bebis


Milla ligger och njuter av den sista kvällssolen....Tittar lite förstrött om det landar några fåglar ute på gräsmattan.


Hon spetsar öronen, ständigt på sin vakt -då hon är en katt som är oerhört skygg för främlingar...Ett bekant ljud gör sig dock påmint, ett ljud som hon dagligen hör...nämligen kameraklick ;)


-Men mamma! Ska du resa dig från soffan nu? För i så fall måste jag följa efter dig! Kanske om jag "pratar" extra fint, att jag då får räkor?


-Okej, du sitter kvar en stund till, då kan jag slumra om....


Detta är min vardag med denna lilla donna. Ständigt efter just mig, hack i häl....


2 kommentarer:

Linneagården sa...

Du bjuder på så fina bilder från ditt hem. Man får inspiration & ideér.

Önskar också att vi kunde ha en kissemiss att gosa med, men sambon nyser så av dom...

Ha en bra vecka.
//m

Huset på Backavägen sa...

En bebis? Är det fler på väg? Jättefint blev det på hyllan!
Kram Anki