lördag 27 april 2013

Möbeln med stort M....


Här ska ni nu få en skymt av möbeln med stort M! Bilden är lite mörk, men det får duga för denna gång ;) Den är slarvigt målad en gång, och ska målas en gång till...dock vet jag inte riktigt än i vilken "färg"...ljust grå eller antikvit...antikvit lutar det åt.....Mmm, fortsättning följer ;) Nöjd med den är jag i a f :)


Det var ju så vackert väder idag, att vi satt ute och fikade. Och här ser ni en skymt av tårtan som gick i Anders tema -innebandy (så klart) Kan lova er att även denna tårta var MYCKET god! Gjord av min kusin Maria, som ni hittar HÄR...


Här skymtar Anders söner (mina bonusbarn), samt våra "småflickor" och min son. Och så svärmor och svärfar :)

Ha en fortsatt trevlig helg på er alla, så ses vi snart igen!


2 kommentarer:

Tinas bo sa...

WOW WOW och åter WOW!!
Vilken underbar skänk!!! (eller vad heter det)
En sån vill jag oxå ha!!!!
Lyllos!! :0)

Tårtorna är/var såå coola!!
Ha fortsatt kul med firandet!!

Kraam Tina

Livingroom sa...

Å vad härlig skänk du hittat. Förstår att du är nöjd.. Vad kul att kunna sitta ute redan. Tänk snart har vi sommaren här... Kram