fredag 12 april 2013

Min första -och förmodligen enda- Maileg

Jag har köpt min första -och förmodligen enda- maileg :) Visst är de fina, men egentligen inget för min smak. Förutom denna då!

Jag älskar ju spetsar, romantik och lite rysh pysh, så denna brud kunde jag inte motstå :)

Hon sitter så fint i järnsängen. Vad gäller Maileg, så har de däremot bedårande möbler och tillbehör till Maileg-kaninerna. Deras prinsessan på ärten säng är underbar med alla täcken ovanpå. Och deras lilla dockvagn och klädstreck och ja....hade jag små barn hade det säkert funnits en hel del av det hemma hos mig ;)



De två bilderna ovan är lånade från nätet

Min Maileg-kanin kommer från den mycket fina webbutiken Selma & Matilda! Vad jag mer beställde därifrån får ni se nästa gång...


Det är så gulligt då webbutikerna skickar med små "presenter" , denna gång var det denna bedårande ask (ovan) med karameller i :)

Trevlig helg nu på er!



5 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Fågel Blå sa...

Hej!
Så söt hon är, bruden jag har en likadan!
Så fina att bara ha sitta nånstans.
Kramar Kathrne

Huset på Backavägen sa...

Jag gillar Maileg men jag tycker det är lite väl dyrt för jag vill ju då ha mååånga. Trevlig helg!
Kram Anki

Monika sa...

Så underbart söt! Som en liten prinsessa i sina vackra spetsar :o)

Jag känner mej väldigt oinspirerad just nu. Så härligt att titta in här hos dej och titta runt här i din fina blogg. Den är alldeles underbar. Och jag får genast lust att göra saker här hemma :o)

Tusen Tack för det! :o)

Ha en fin o trevlig helg!
Kram
Monika

HWIT BLOGG sa...

Vilken sötnos! Inte riktigt min stil heller men jag har de stora julenissarna och dom bara älskar jag :)

Önskar dig en fortsatt skön helg...

Titti