fredag 12 april 2013

Moraklockan


Oj, vad fort veckorna går -redan helg igen!

Något jag verkligen älskar här hemma, är moraklockan. Är så glad i den :)

Igår fick min 16-åriga dotter erbjudande om sommarjobb! Hon har på helt egen hand sökt på flera ställen, och nu har hon hittills fått JA på ett av de ställena! Jag är så stolt! Hon är så driftig och målmedveten av sig...tänk, första sommarjobbet...:)

Och äldsta sonen är nu klar med sin intensivkurs i körkortsutbildningen. Det har gått riktigt bra för honom, enligt körläraren :) Nu inväntar vi bara 18-årsdagen och tiden för uppkörningen/teoriprovet...Och min minsta...hon är nog och förblir min bebis trots att hon nu är så stor som 12 år? *haha*

Mina fina barn! De är så duktiga! Jag är sprickfärdig av stolthet över hur BRA människor de faktiskt är!

I helgen är jag ledig, och då ska jag försöka fota lite här hemma, för jag ska nämligen hämta ut ett paket med "lite roligheter" från en -för mig- ny webbutik....så vi ses då!




1 kommentar:

Tidevarf sa...

Vilken härlig moraklocka en sån har jag faktiskt funderat på att ha, för tycker de är så charmiga.
Och visst ska man vara stolt över sina barn och de är ju roligt att de går bra för dem. :)

Trevlig helg
Anneli