måndag 1 april 2013

Mockarutor och influensa


Influensan har slagit till hårt här hemma. Vi konstaterade nyss att vi ju även var sjuka på sportlovet, och nu är det då påsklov :/
Jag känner mig bättre, men inte så pass bra att jag törs ta upp motionerandet igen (läs promenaderna) Men jag lyckades i a f slänga ihop en kaka ;)


En av mina favoritkakor dessutom -mockarutor :)

Är riktigt orolig för min 12-åring faktiskt. Hög feber, tungt att andas /rosslig i bröstet, illamående osv


Mitt lilla hjärta, så sjuk :( 
Det verkar slå olika hårt till från person till person, och tar man ut sig för mycket nu så blir det säkert bakslag :/ 
Så jag antar att det är bäst att ligga lågt...


Solen skiner i alla fall! :)



Ps. Ni vet väl att det är första april idag, med tanke på det tidigare inlägget ;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er!! Hoppas ni är friska snart.
Vill bara säga att du har en underbar blogg. När jag läser din blogg blir jag alltid så glad och inspirerad att fixa i mitt hem. Jag gillar också vitt!!!!

Rosa i huset i vitt sa...

Krya på er ..kakan ser god ut iallafall
kram Rosa

Unknown sa...

hahahaha ja gick på det