torsdag 25 april 2013

Hektisk vecka


Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det både sonens, sambons och kära sis födelsedag :) Grattiskramar i massor till dem! Ni ska få se bilder på tårtorna sen som jag beställt av min kusin ;)


Har massor att stå i denna vecka, men ger er ett litet hastigt inlagt inlägg här...vad gäller bloggen, så är jag just nu väldigt less faktiskt. Och jag vet varför. Fick NEJ angående ett jobb jag sökt, och som jag så gärna ville ha. Visst, det var 5000 som sökte, och de med erfarenhet inom den branschen fick naturligtvis förtur. Men ändå. Jag känner mig låg över beskedet jag fick i a f.....

Men det ska inte få grusa firandet av mina tre kära!

Grattis till er igen!

Ps. Om fler än Tina undrar var jag gjort av järnsängen, så kan jag tala om att den nu står i garaget i väntan på att något av barnen ska flytta ut och dennes rum därmed ska inredas till gästrum. Så den får vänta några år innan den tas fram igen.....


3 kommentarer:

Huset på Backavägen sa...

Vardagsrummet ser ut att ha blivit jättefint! Grattis till de dina.
Kram Anki

mia ritschewald sa...

Krama o Gratta alla Födelsedagsbarn o hoppas ni får en härlig kalashelg :) kram Mia

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa