fredag 19 oktober 2012

Where there are girls


Åhléns it is! Ni som älskar den dansk/franska inredningen med jeanne d´arc- stuk och "Nina Hartmann- stil" VET vad en gammal provdocka från ex Frankrike kostar. För er som inte vet -kan jag avslöja att de ligger på ca 3000:- och uppåt...Mycket pengar! Men visst- de är outstanding :)


Och det är så klart inte många som har möjlighet att köpa sådana...men nu vill jag tipsa er om dessa nytillverkade provdockor som finns att köpa på Åhléns till ett väldigt bra pris (ca en sjättedel av priset du får ge för en fransk gammal provdocka)! En riktig budgetvariant som jag tycker ser riktigt OK ut! Jag sålde den förra och köpte två stycken likadana från Åhléns istället! Inte behövde jag måla eller limma ett endaste dugg heller ;) Klicka HÄR om ni vill se hur den förra "blev till"/såg ut....

Så nu står de "två systrarna" där i sina gamla fina konstellationer. Den ena i ett gammalt linne med vackra spetsar. Den andra med krås och korsett, det kanske inte är den snyggaste kombinationen- men snyggt var och en för sig ;)


Inga kommentarer: