onsdag 17 oktober 2012

Från grått till vitt...och ang facebook....


Kökshyllorna är nu äntligen vita, och jag är uppe mitt i natten och fotar efter att ha sovit ett par timmar :O Har ju sådana sömnproblem p g a nattarbetet, så min kropp/mage är lite i obalans. Ska inte gnälla mer om DET, men då vet ni varför det emellanåt kommer lite nattliga inlägg här på bloggen ;)


Vill ni se hur hyllorna såg ut innan, så klicka då HÄR.



Ps. Åsikterna kring facebook-användandet är många och delade itu, och jag fortsätter på min linje "VÅGA VÄGRA FACEBOOK" numera -efter att själv ha varit alltför flitig och beroende besökare/medlem. Vill ni läsa några intressanta rader (en studie) om just facebook-användande? Klicka då HÄR...







5 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket fint på dina hyllor. Dom var fina när dom var grå också. Men det mesta gör sig bättre i vitt.
Intressant ang fb, jag är med i gruppen vvfb. Känner precis som det står att jag har inte tid att bli beroende av det.
Ha en fin dag
AC

Anonym sa...

Morning!
Söta hjortar, inte vad jag såg framför mig direkt! ;-)
Gillade verkligen ljuset i flaskan. Ångrar ju att jag inte köpte de jag såg...

Ang. fb, så gillar jag det. Tusan, jag hade ett slags beroende när jag bloggade som mest..
Fb är ett bra tidsfördriv ibland ;-)

Kraaaaam från mig <3

Tinas bo sa...

Hyllorna blev supersnygga!!!

Jag gillar Facebook, så håller jag kontakt med mina vänner och familj i Sverige! Kunde inte klara mig utan Fb. Men jag har bara mina nära vänner där.. :)

ha en fin vecka!
Kram Tina

Ps. Vad härligt med Egyptenresan för er två turturduvor... :)
Hoppas ni får en riktigt underbar kärlekssemester!! :)

Anna Stenberg sa...

Åhh vad mycket fina saker du har! Inte minst renarna! Julen får gärna börja snartAnna

Flodagatan sa...

Hej hopp Linda..
Pratade med en på jobbe´ idag som nyss har varit i Egyptien..

Vi kom in på det för ja undra om vi hade nåt Forex och det har vi tydligen i Falu Galleria,,

MEN..

Ska man har pengar till Egyptien så var iallafall tvugna att beställa pengar så kanske dags att slå dom en signal så ni vet att ni får med er..
Om ni nu inte fixar det på annat sätt vill säga :-)
Bara en tanke..

Kram Kram..