söndag 28 oktober 2012

Sju


Men tack och återigen tack för era fina grattis-hälsningar! Jag blev så firad av de mina igår, så några tårar så klart fälldes vid fikabordet. Mina underbara barn/bonusbarn hade skrivit så fint om mig i varsina kort. De skrev bl a om hur fantastisk jag var som mamma, och om hur mycket de älskade mig *rörd* Mina två äldsta (son på 17, och dotter på 15 år) hade fixat biobiljetter till oss tre, så vi ska ha en biokväll tillsammans -bara vi tre- nu till veckan. Dottern på 15 år hade också ritat ett sådant fint porträtt till mig (på mig). Och sonen har gett mig en stor bunt med "presentkort på sysslor"....Jag blev riktigt överraskad! Det var allt ifrån att göra rent toaletterna till att laga mat och fixa kattlådor...och utanpå kuvertet stod det: Till världens bästa mamma! *rörd igen* Mina fina barn är som jag sagt förut -det allra bästa jag någonsin har gjort! Jag älskar dem mer än vad som går att uttrycka i ord....Tack igen knoddar!

Av Anders fick jag så fina underkläder, men eftersom jag har sådan enormt stor byst TYVÄRR (det går i släkten), så fick inte brorsan och hans tjej eller mamma och pappa samt mormor se...*haha* Kupstorleken ser grotesk ut! Det får plats många mjölsäckar i den...Jaa Frun -varsågod att skratta ;) Frun älskar nämligen att reta mig för mina boobies, hon brukar varna mig från att bli knockad av dem vid för häftiga rörelser....*moahaha* Vi har sådan härlig jargong tillsammans! Och apropå tuttar/bröst/meloner/pattar/taxöron (kärt barn har många namn), så glömmer ni väl inte att klämma på dem lite extra denna månad? Och/eller fortsätt att stödja forskningen gentemot bröstcancer genom att ex köpa 
Det rosa bandet
Info finns bl a HÄR för er som inte vet vad det är....

Ha det nu så gott, kära läsare! Fortsatta dagliga inlägg med nedräkning till resan följer under veckan :)


Ps. Till sis och frun...jag jobbar på att få till våran lilla resetripp...Och jag har ångest redan nu över att inte kunna ha daglig kontakt med er då vi är borta....love you both big time! :))


4 kommentarer:

Anonym sa...

Taxöron... Ja, DET kan du nog inte kalla dina iaf. Stämmer mer in på mig... *fniss*

Vad fint med ljusslingan där... Ååå, ännu en gång inspirerad av ditt fina hem...

Fint av barnen dina. Speciellt imponerad av Marcus... Vad fint... <3

Tänkte kika förbi en sväng imorgon em/tidig kväll om du blir hemma...

Kommer att sakna dig också...
Stoooor kram <3
/Frun

Anna sa...

Grattis i efterskott!!!
Ha en skön söndag.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Mia sa...

Grattis i efterskott!!

Vilka härliga paket du verkar fått, och härliga barn verkar du å ha :)

Kram Mia

K sa...

Naaaw !!!

Kommer åxå sakna deeeeeeej <3 hu då..HUR SKA DU KLARA DEJ ;D ?

Lilla resetrippen? hmmm....ska man ringa redan nu och förvarna storstaden ??? :D
Asså shiiiit va skojj de kommer bliiiiii weeeeeeeeeeehh !!!

PUSS <3