fredag 12 oktober 2012

Terriner


Att jag är svag för terriner i vitt porslin är väl inget nytt? ;) Helst ska de vara gamla ifrån Frankrike och/eller Belgien. Den senaste i samlingen kommer från en jättetrevlig och go tjej. En tjej som har en egen liten gårdsbutik i Hjo (tyvärr alldeles för långt bort för mig), men hon skickar även varor- till min stora glädje!


Snabb och bra service -samt trevligt bemötande har hon- och DET vinner man kunder på! Hon har en av de stora inredningsbloggarna, så de flesta känner nog till henne. Speciellt om jag avslöjar att hon är fenomenal på att göra egna kransar....
Men ni som INTE vet vem jag pratar om, tycker jag ska ta er en titt HÄR....




Sen måste jag bara berätta (kan ju inte hålla mig), att om Anders får igenom sin semester då vi kan/vill åka och inget annat kommer emellan...så drar vi snart iväg...hit:




Törs inte säga mer innan allt är klappat och klart, eftersom jag är lite skrockfull då- jag är rädd att det betyder otur om jag berättar för mycket innan vi får grönt kort ifrån hans chef :/

Men jag kan inte tänka på annat just nu...som ni kanske förstår....

Ha nu en trevlig helg kära läsare, och tack för att just DU tittar in!




Inga kommentarer: