måndag 1 oktober 2012

Bloppis!


Gjorde en liten rensning hemma och ger nu ER chansen att handla först (om ni är intresserade), annars åker sakerna ut på tradera/blocket. 

Först ut- ett gammalt krucifix från Belgien. Elfenbensknoppar vid ändan av korset (har jag fått reda på) Korset är ca 34 cm högt, och säljes för 200:- 


Jesus -himself- är i metall.


Äldre fotogenlampa helt i vitt :) Den är ca 45 cm hög och säljes för 200:- 
SÅLD!


Har aldrig haft den i bruk, så osäker på om den fungerar?


2 likadana lampor med ny skärm från IKEA, men äldre lampfötter (dock ej helt identiska) Säljes tillsammans för 300:-. De fungerar och är ca 47 cm höga (med skärm)



Fin nytillverkad skylt säljes för 125:- Ca mått är 50 cm bred och 26 cm hög (med krusidullet)



Liten postlåda säljes för 75:-, ca mått är 24x15x5 cm
SÅLD!


Träbokstav M i shabby chic säljes för 75:- Ca mått är 40 cm hög och 22 cm bred
SÅLD!



Räknestav (räknestafv)/ måttsticka/räknesticka säljes i befintligt skick för 200:-


X på ena sidan och punkter på den andra, ca mått är 83 cm hög och 5,5 cm bred


Litet växthus säljes för 150:- Ca mått är 25x32x13 cm


Det gröna som syns är mina mjukisbyxor som speglas i glaset....

Alla sakerna kan antingen hämtas hemma hos mig i Domnarvet, Borlänge. Alternativt kan de skickas, men då tillkommer porto (som jag räknar ut efter att varan packats) Pengarna förs sedan över till mitt bankkonto, och så fort de syns där- skickas varan :)

I hemmet finns katter (kan vara bra för allergiker att veta om) Alla bilder kan förstoras om man klickar på dem två gånger.

Intresserad av något? Maila i s f mig på sommar_o_solsken@hotmail.com



Inga kommentarer: