lördag 27 oktober 2012

Ett långt inlägg dagen till ära ;)


Ni får ha överseende med de korta inläggen nu, men det är lite mycket inför resan..Jag ska jobba långvecka och har tandläkarbesök, möten på jobbet etc

Men då det är min födelsedag idag (fyller 38 år), så bjuder jag på ett längre inlägg eftersom jag bara får sitta och njuta för tillfället medans flickorna bakar tårta till eftermiddagens kalas :)


Här först bjuder jag på ett par bilder på Mårten Gås, en födelsedagspresent jag köpt till mig själv ;)


Gåsen kommer från den fina butiken Lillstugan, titta in till henne- hon har jättemycket fint! Sedan så har jag äntligen kommit över en gammal moraklocka då (som vissa uppmärksammade bloggläsare såg) Den har blivit målad vit, och ska även shabbas lite...nedan en bild på hur den såg ut INNAN.....



Ett par bilder på fina rosor som jag fått av Anders :)


Bordsflaggan åker alltid fram då det vankas födelsedagsfirande :)


I eftermiddag ska jag tydligen få en massa paket också, spännande ;) Avslutar med ett par bilder på flickorna medans de fixar tårtor- HELT SJÄLVA! Nedan bonusdottern.....



Och så min minsting i bara pyjamasen än.....


Tusen, tusen tack för alla fina grattis-hälsningar här, och tack alla älskade vänner för era fina grattis-sms, svarar er under dagen....

Ha nu en superskön helg alla goa läsare!



4 kommentarer:

Tinas bo sa...

GRATTIS på födelsedagen!! Hip hip Hurraaaaaa!! :))

Du gjorde rätt som målade Moraklockan, den blev helt underbar!!
Och gåsen är ju bara sååååå vacker!!

ha nu en underbar dag och njut av all uppmärksamhet.. :)
Kraaaaaaaaaam Tina

Fågel Blå sa...

Stort grattis till ej!!!!
Hipp hipp hurra!
Det är din dag idag!
Önskar dej en fin Födelsedag
Kramar Kathrine

Anonym sa...

STORT GRATTIS hoppas du får en kanondag, med mycke gott o många paket.
kram Lisa

Carina sa...

Grattis Linda på din födelsedag!
Hoppas du får en underbar dag/kväll/natt med dom du älskar, en massa kärlek & många paket :)
Kramar Carina /Hjo
kattarsel@live.se