lördag 20 oktober 2012

Eric forever in my heart *varning för kärringsjuka*


Såg precis världens sexigaste man på TV...t o m Anders var imponerad (men det sitter långt inne för honom att erkänna) Vi vred upp volymen i surround-systemet på högsta och bara njöt i a f JAG av en suverän show!


Minns det som igår då jag och sis var på hans konsert i Säterdalen, vet inte vem som var mest svettig -han eller vi....:P
Tänk er två vrålande kärringar och en massa fjortonåringar...Men kul hade vi- visst sis? ;)

Ni som missade hans konsert ikväll behöver inte vara ledsna, för den finns att se HÄR...Glöm inte att "pump up the volyme" bara, och sätt på er haklappen och dansskorna ;)

Ses i mon /Från en kärringsjuk som svävar på moln än....


4 kommentarer:

K sa...

JA HERREGUD JA...varning för patetiska kärringar ;D fast som du sa -det skiter jag i...Han ÄR d sexigaste som finns... schluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp !!!
Säterdalen var lätt höjdpunkten sen vi blev vänner ;D hihihi saade-konsert o på det naken-bad hahahahahahahahahahahahaaaa
PUSS <3

Livingroom sa...

Här är en till som satt ensam (eller låg i sängen) och dreglade... Han är såå läcker... Skit i det att man är 40 +.

Anonym sa...

Haha håller med, sjukt het ! Vi såg honom i Trollhättan i våras, stod väldigt nära - han luktade sjukt gott och hans svett/vatten landade på mig två ggr, ville inte duscha på en vecka haha // Camilla B

Anonym sa...

Såg på Eric med min 11-åring ,hon är ett stort fan av honom,själv är Danny min älskling,men smaken är som baken -delad
kram Lisa