måndag 15 oktober 2012

Kan inte tro att det är sant?


Jag och Anders ska åka utomlands- själva! Jag har inte varit utomlands sedan 1994, och senast Anders var utomlands var 1989. O my god! Hur ska vi klara detta? Och jag som är så rädd också för terrorister, jordskalv/jordbävningar/tsunami:s mm 
Nåväl, jag kan lika väl bli påkörd här hemma eller råka ut för något annat, jag ska inte gå och vara rädd inte :/


Återkommer med lite mer info sen om hotell osv (för er som är intresserade) Nu har vi mindre än tre veckor på oss att fixa allt såsom:


  • Pass
  • Pengar
  • Ev sprutor
  • Packning
  • Snabb-banta
  • Ordna allt för barnen och de som ska bo i huset medans vi är borta
  • Tåg till och från Göteborg
  • Hotellrum i Göteborg på resan dit- och hem



Och en massa annat....Tur att man är en list-o-man ;)







1 kommentar:

Flodagatan sa...

Nämen vad roligt för er - är GLAD för eran skull..
Tänkte bara skriva för att ALLA sa till oss att passen tar SJUKT lång tid att få.. Vi var såklart ute i sista minuten ha ha - det har jag alltid varit *liten lätt suck* Hade ju bara 8 månader på mig att fixa passet..

Men vi fick passet på 2 dagar..
underbart fort..

Vad spännande för barnen som ska bo i huset - men det fixar dom galant - du har ju så skötsamma barn..

Kram i massor och vad spännande å få höra lite mer om den planerade resan sen..
Då kanske det inte blir nån loppisrunda för dig i helgen då :-)