söndag 21 oktober 2012

Summering av helgen som gått


Som ni kanske har märkt på bloggen, så har jag denna helg känt mig väldigt uttråkad och oinspirerad. Många svamliga inlägg har sprutat ut här på bloggen, men sådant är livet ibland. Min helg har varit lika grå och trist som vädret ute. Barnen har varit borta hos deras andra föräldrar, och Anders har jobbat. I natt kom han hem 03.30 från sitt jouruppdrag, och idag har han haft jouruppdrag så gott som hela dagen. Men vi hann i a f iväg till färgaffären en sväng idag. Där inhandlade jag färg till kaklet ovanför diskbänken. ÄNTLIGEN skulle jag få lite roligt att pyssla med under eftermiddagen! Men så åker han iväg med stora lastbilen på jobb, och kvar i den ligger mina färgburkar....*suck*

Ja, ja...får bli ytterligare en kväll nerbäddad framför teven då, men nu är i a f barnen här igen- mina guldkorn!...Jag brukar sällan kunna sitta stilla framför teven, men ikväll känns det som att inget annat lockar mer...Skönt med vardag imorgon igen :)

Hoppas ni andra haft en lite bättre helg än mig! Som Alfons Åbergs pappa brukar säga:
-Men måste ha tråkigt ibland för att kunna uppskatta det som är roligt sen...

Puss på er!



2 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken vacker bild..

kram Rosa

Lantlivochloppis sa...

Hej!
Tänk! Det blev ett hus till slut! :D
Som vi har längtat!!
Ser att ni ska ut och resa, gud så mysigt och skönt med lite sol och värme! :)
Din säng är heelt underbar!

Kram Ellen