torsdag 18 oktober 2012

Jag har börjat packa :O


Eftersom jag är ett sådant extremt kontrollfreak, så känns det just nu som att huvudet snart ska ramla av :O Såå mycket att tänka på inför resan! Men jag ska inte klaga ;) I denna väska har jag börjat lägga ner lite packning, så som mediciner, solkrämer, biljetter och lite annat...


Som jag nämnde tidigare så har jag redan långa listor nedskrivna med saker som ska göras, saker som ska handlas, vad de som bor i huset vårat ska komma ihåg etc....

Och! Mitt i alltihopa har jag utvecklingssamtal med barnen att gå på, läkarundersökning med sonen, tandläkarbesök för mig själv, planeringsdag med jobbet, kommande långvecka att jobba, 3 barn som akut ska ha vinterkläder/skor, trädgård som ska röjas och trädgårdsmöbler som ska plockas in innan vi åker mm mm.....Och Anders jobbar dessutom extremt mycket nu, så det mesta hänger på mig :/
Sist men inte minst så fyller också en viss bloggare snart år *ähum*- och släktingarna förväntar sig en inbjudan till kalas....

Det är verkligen på gott och ont att ha kontrollbehov ;)

Men vi ses i morgon igen!



Inga kommentarer: