lördag 31 maj 2014

Time to rest....


Ikväll har vi haft Anders innebandygäng (funktionshindrade) här i våran trädgård, ca 40 pers. Bilder kommer eventuellt i nästa inlägg. Regnet öste ner och jag tyckte vi borde skjuta upp det hela, men nej....

Blöta och kalla blev de, men huvudsaken de var nöjda. 


Nu är det dags att sova och vila upp sig. För imorgon kommer det goa vänner hit. Vi ska ha mys, prat, skratt, vindrickande och sen utgång på det. Ace Wilder spelar på liljan (utestället i Borlänge). Jag längtar. Längtar efter mina vänner.

Efter några väldigt jobbiga dagar -för min del- så är det precis vad jag behöver. Motgångar och svek, och så hög belastning på mig -har sänkt mig. Men det ska jag nu råda bot på.

Helt enkelt genom att få umgås med några av dem jag tycker väldigt mycket om!


Kram Linda



Inga kommentarer: