lördag 17 maj 2014

Jobbigt besked


Små barn -små bekymmer. Stora barn -stora bekymmer. Det stämmer alldeles för väl.


Min lycka gick över snabbt. Idag har jag mest känt mig ledsen. Jag har nämligen fått ett fruktansvärt jobbigt besked (som förälder)....


Visste jag INNAN hur jobbigt det kunde bli att vara förälder, så vet jag inte om jag hade vågat skaffat barn. Jag tycker att man sällan kan vara lugn, utan för det mesta går -i a f jag- omkring och är mer eller mindre orolig över något vad gäller barnet/barnen. Nu är det mer....


Jaja, det är bara att ta fram kämpaglöden igen, och spotta i nävarna...så ska jag se till att spöa skiten ur detta också. Jag gör allt -och lite till- för min barn, liksom de flesta föräldrar. Och jag är tack och lov inte ensam i detta, utan jag har stöd runtomkring mig. Utan det stödet, hade jag kanske aldrig orkat kämpa hela vägen ut?.....


*snälla gode gud ge mig styrka och hjälp i detta*



Kram Linda




2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Skickar lite styrkekramar till dej,
Kram Kathrine

Carina sa...

Linda....
Jag vet inte vad som händer men jag finns här för dig om du vill...på alla sätt & vis...jag mailar dig mitt nummer.
Kramar Carina
kattarsel@live.se