onsdag 28 maj 2014

Loppisfynd


Är ni nyfikna på om jag fyndade något på loppisen igår? Tyvärr var det väldigt dålig utdelning, men ett mindre spillkum för 50:- tycker jag ändå att man kan kalla fynd.


På översta bilden ser det ut att vara lika stort som det jag redan hade, men det nya är mindre.

Jag kan även passa på att visa vad jag fyndade för några dagar sedan på Ta Till Vara. Ett underbart gammalt och slitet bord för 75:-.


Titta ovan vilka vackra detaljer! OBS! Bordet är inte rengjort än....


Nu blommar både prästkragar och lupiner på våran tomt, så jag plockade in en bukett. Här nedan ser ni också bordet i sin helhet.


Just nu får det stå i hallen, så får vi se om det får någon annan plats sen.

Har ni sett nedan att mina tomater är på G?


Vilken lycka!

Jag har precis haft en kille här hemma som har bytt ut vatten och värme pumpen (?), och till eftermiddagen ska vi åka till våra supersnälla grannars sommarstuga för att få en del gamla möbler som de annars har tänkt kasta. Sådant gillas stort!

Efter det tänkte vi ta med de barn i skaran som kan -och gå ut och äta tacos. De serverar tacos på "det berömda utestället" billigt på onsdagar. Stannar vi kvar lite så kan vi även se andra, eller -om vi vill- så kan vi själva sjunga karaoke. Vem vet om jag ställer mig på scen? *haha*
Det är full rulle hela tiden, känns det som.

Nej, nu får det bli bättre och VARMARE väder. För på fredag ska vi grilla i trädgården med de funktionshindrade som Anders tränar i innebandy. Och då får det inte vara så här höstlikt....

Vi ses snart igen!


Kram Linda



Inga kommentarer: