fredag 9 maj 2014

Morgonstund har guld i mund...


...mmm, jag önskar verkligen att det kunde vara så. Att jag kunde få vakna pigg och utvilad efter en natts god sömn. Men i natt har jag haft "en sån där" natt igen. En natt utan en enda blund. Jag har vridit och vänt mig i sängen. Gnessat, suckat och stört Anders. Hela natten. Tyvärr utan överdrift.


Nåväl. Nu är det äntligen dag och jag inväntar att klockan ska fortsätta gå -med grus i ögonen-, så jag kan ringa min läkare. Usch vad jag känner mig gnällig. Men jag kan inte ljuga. Bloggen är min ventil, och jag skriver exakt hur jag mår och hur jag känner. På gott och ont. Det blir väl ordning på mig också, så småningom *ler*.....Och...det finns alltid dom som har det värre.


Hoppas ni alla får en bra helg! 


Kram Linda




1 kommentar:

G:a Affären sa...

Stackare, att inte få tillräckligt med sömn påverkar verkligen livet. Och nattskift får säkert hela kroppen ur balans. När jag var yngre arbetade jag på sjukhus och minns hur det kändes när det inte gick att sova.
Ja, bloggen är en domän där får vi skriva vad hjärtat är fyllt av.
Fina bilder!

Önskar dig också en bra helg!
Kramar
Cia