måndag 5 maj 2014

Tallrikshyllan


Teknikens under...jag kan bli skogstokig på alla dessa apparater då de inte fungerar. Än mer skogstokig då varken jag eller Anders är speciellt tekniska. Nu har jag ca 600 bilder (fotade med kameran) som jag måste föra över till datorn. Problemet är bara det att "den" tjatar om att det inte finns ledigt diskutrymme bl a. Jag frigör diskutrymme så gott jag kan genom att chansa på hur jag ska göra och följa anvisningarna. Men datorf*nskapet är inte nöjd med det i alla fall.


Suck. Både min och Anders dator är fulla av skräp och virus. Det känns som att jag bara vill slänga dem åt fanders, och köpa nya...men så kan jag ju naturligtvis inte göra. Nu för tiden har man ju stora delar av ens liv i datorn. Bilder och dokument som jag för allt i världen inte vill förlora.

Ja ja, välkommen du sköna LEDIGA måndag i alla fall!


Kram Linda



1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Ååhhh jag letar och letar efter en tallrikshylla och hittar ingen. Kanske jag köper den som Ikea har men den är lite för "modern" men ändå fin. Superfin hylla har du! Vilket kap med lyktorna, jättefina och gratis är alltid bra:-)
Kram Anki