söndag 25 maj 2014

Helgen som gick


Heej på er! Idag är det självaste mors dag, så jag passar väl på att säga grattis till alla oss mammor -och alla andra fantastiska kvinnor med för den delen!


Vilka fina dagar det har varit! Gassande sol och värme, och igår så kom så den efterlängtade åskan...eller JAG längtar väl aldrig efter åska. Jag är så rädd, att bh:n åker av om det smäller rakt ovanför (det är ju stålbågar i bh:n) Igår då åskan kom var jag själv hemma, och jag skakade som ett asplöv då det smällde och blixtrade samtidigt.

När jag gick ner i källaren så hittade jag våra älskade små kattflickor tillsammans. Det är underbart (även för dem) att ha en sval källare dessa heta dagar....


Igår hade jag då tjejfest här hemma! Och vi hade superkul. Tyvärr tog jag inga kort. Jag gjorde lite goda snittar tills de kom...


Efter festandet här hemma -i pergolan- så drog vi ut på Borlänges "berömda" krog liljan, där mina stora barndomsidoler STYLE uppträdde!


Mobilbild ovan.

Vilket röj! Vi stod längst fram, jag stod t o m FRAMFÖR kravallstaketet ett tag. Det var en sådan underbar stämning då hela publiken sjöng med i alla deras låtar. Vi tog faktiskt över sången flera gånger. Allt ifrån Dover Calais till Fantasi (med Freestyle) bjöds vi på.

En underbar kväll som jag kommer leva på länge. Nackdelen med det hela är ju DAGEN EFTER. 
HÄR OCH NU.

Men det var alla gånger värt det!

Jag ska luta omkull mig lite på soffan nu, då jag har lite ensamtid för tillfället.
Vi ses snart igen!



Kram Linda




Inga kommentarer: