lördag 10 mars 2012

YES! YES! YES!

Vilken nervkittlande final det var i Melodifestivalen ikväll, men visst vann hon -min favorit- Loreen :) Nu hoppas jag på att hon ger oss en seger också i Baku :)

Temat i trappen upp har ändrats. Ner i källaren åkte alla vägskyltar, och upp kom mina "snuskiga gamla skolplanscher" istället :) Det börjar med könen i genomskärning, och sen fortsätter det med fosterutvecklingen längre upp i trappen...kan visa resten av trappen i nästa inlägg :)

Idag har vi varit på loppisturné, jag och min älskade sambo Anders :) Utbudet var dåligt, men visst- lite skrot fick allt följa med hem :) Imorgon ska vi bl a hämta hem ett matsalsbord till matrummet som vi hittat på blocket! Just nu är det inte så fint, det ska målas och så...men det BLIR nog fint! Stort är det också!

Vi ses imorgon igen :)


Inga kommentarer: