tisdag 20 mars 2012

Mycket blir det....

...då man har tre barn och varav det ena är sjukt (diabetes, allergi och astma). Det är läkarkontroller och träff med dietist/diabetessköterskor stup i kvarten, visserligen är jag oerhört tacksam att de följer upp hans värden så bra :) Vi var iväg senast idag till Falu Lasarett, jag och sonen....Och han fick beröm för att hans HbA1c gått ner så mycket! :) HÄR kan ni läsa om vad ett HbA1c är....

Men idag var det bara startskottet, för veckorna som kommer innebär flera tandläkartider, kallelse till dietist, utvecklingssamtal, vaccinationer hos skolsköterskan och föräldramöten bl a för alla tre barnen! Eftersom barnens pappa jobbar som avdelningschef över webbredaktionen på Clas Ohlson i Insjön -och hans jobb ALLTID är så OERHÖRT VIKTIGT- *ironi*, så blir det JAG som får ta det mesta....

Dessutom har jag några utbildningar för min egen del (genom jobbet) :/

Men sol, kära sol- fortsätt lysa med din närvaro så känns allting genast så okomplicerat och avstressande :))


Inga kommentarer: