måndag 19 mars 2012

-Jag mötte Lassie- ALTERNATIVT -Jag messade med Fredrik-

Tack vare min väninna Hanna, så hittade jag dessa fina skolplanscher i nyproduktion till väldigt bra pris :)

Så det lutar nog åt att dessa skönheter får pryda den stora väggen i det blivande matrummet :) Just nu kanske vi får skjuta på planerna lite för Anders ena son (på 19 år) behöver ett annat boende...så EVENTUELLT ska han bo nere i våran källare ett tag. Men det blir i s f bara roligt! Vi hinner nog med att få fixa i ordning ett matrum längre fram (om det nu blir så att sonen bor hos oss en tid...) Men jag kan ju inte SLUTA planera för det, vet ni väl? ;)

De flesta av er känner nog igen dessa killar ovan? Filip Hammar till vänster och Fredrik Wikingsson till höger. De har figurerat i många underhållningsprogram här i Sverige (upplyser mina läsare som INTE bor i Sverige) Hur som helst, så älskar ju jag Adam Alsings live-program och hans underbara humor, och jag ser programmet på TV de dagar jag har möjlighet (det sänds mån-fre kl 17.55-18.55 på TV3 eller HÄR på TV3play). I veckan som var, var dessa två herrar ovan med som gäster. Och Adam hade fått sitt ena mobilnummer (av de typ tio mobiler han har) utlämnat av sina kollegor. De ville jävlas med honom för att fylla hans inkorg- och full blev den visst med råge:/ Och då läste dessa tokstollar upp Fredriks mobilnummer också med ett löfte om att han alltid svarade på sms :/

Gissa vem som var tvungen att testa då? Joodå, och svar fick jag också :) Så nu har jag hans nummer sparat i mobilen. Inte för att jag vet varför, utan bara för att det är en kul grej att "skryta om" ;) BÄST ATT FÖRTYDLIGA för vissa, ATT: Fredrik är ju gift och jag är mer än nöjd med min Anders! Han kanske fick lov att byta nummer till slut efter att ha lämnat ut det i TV? Vad vet jag? Kul var det i a f att han svarade :) Svaret jag fick var:

-Puss på dig babe!

Ha ha, snacka om att man ibland kanske borde sluta skämma ut sig...för vad JAG skrev får bara mina närmaste veta ;) Detta var ju ingen merit direkt, men det förde med sig några glada skratt i a f :) Och Anders då? Han bara ruskar på huvudet, han är van vid mig och mina tok-ideér vid det här laget ;)

Ps. Nu ska jag gå och leta på Millan, för hon blev less på Anders då han snarkade som värst och lämnade Klara, mig och Anders i sängen för att inta soffan istället- där det var LUGN & RO ;P


Inga kommentarer: