söndag 25 mars 2012

Helgen som gick...

...innebar en hel del trädgårsarbete! Skönt att få det gjort, men mycket återstår än :/

Men det är ju charmen med en egen trädgård! En LITEN loppistur hann vi faktiskt också med :)

Hittade denna rakspegel ovan , samt denna ljusstake på bilderna för nästan ingen peng alls!

Kul, men egentligen helt onödigt! Jag börjar bli lite anti prylar nu...Nu när våren är här vill jag hellre satsa på lite nya kläder!

För köp-suget verkar ju aldrig försvinna helt? ;) Och jag vet att jag delar det "fenomenet" med M Å N G A andra....

Vi har pratat om att ev ha en loppis här hemma på gården igen nu närmare sommaren, och det blir ev så...Det behövs rensas (som alltid) i gömmorna och en hel del nytt behövs inhandlas till trädgården! Barnens studsmatta har t ex "gett upp" nu, det insåg vi då den skulle plockas fram i helgen. Jag trodde vi skulle kunna klara oss utan en ny, men min minsta ville absolut inte vara utan studsmatta. Och det är väl i o f s bra att de rör på sig, eller hur? ;)

Nu inväntar vi bonusdottern, sen är det dags för jordfästning ute av våra två hamstrar....


Inga kommentarer: