måndag 5 mars 2012

Hemmet förfaller

Nu har jag sådan där bloggtorka igen, lusten att inreda är också som bortblåst...all min "lediga" tid går åt till min små bebisar....

Och drömmen om ett rent hem har jag för tillfället gett upp ;) Hemmet förfaller känns det som....För de små magarna blir visst lite lösa av allt gott jag stoppar i dem (som de inte är vana vid), så då de bajsar så fastnar det i deras långa päls och som de sen i sin tur torkar av bl a på mina mattor :/ Och så all kattsand de sprätter ut :/

Jag har nog tvättat varenda matta vi har i entrévåningen nu...och ändå lägger jag på dem igen (så jag får ju visserligen skylla mig själv då) Men de är så goa, så goa så! Älskar mina små "sparvar", eller snuffisar som jag också kallar dem :)

De är ju som bekant högt och lågt, de ligger på datorn då jag har den i knäet. De biter i sladdarna till telefonens headset då jag pratar. De klättrar på våra byxben. De välter mina madonnor mm, mm. På bilden ser ni Milla som letar bra tevekanaler....

Så visst är det ett heltidsjobb för tillfället, eller ok- det blir som man gör det...och jag skämmer verkligen bort dem (UNDERDRIFT)! :P

Vi ses då vi ses- senare idag igen, imorgon eller om några dagar? :)


Inga kommentarer: