fredag 2 mars 2012

Jag är så kär, så kär....

...i mina små bebisar! Så nu får ni stå ut med en mängd fler foton!

Ser ni hur sjukt söta de är? :)

Jag har haft katt i 20 år av mitt liv, och är en kattmänniska ut i fingerspetsarna!

Nedan lite bilder en stund senare på dagen då mamman i huset, d v s JAG har städat och lagat mat....

De leker så sött tillsammans....

Och det märktes att de njöt av solens varma strålar också....

Men det blir små lekstunder, varvat med vila...Och Milla ligger gärna på armstödet och sover...

Medans Klara hellre väljer att mysa och gosa....

...för att sedan lägga sig tillrätta likt på bilden nedan....

Finns inte VI tillgängliga, så kurar de ihop sig tillsammans så man knappt ser var de har bak och fram ;)

Jag kan sitta och bara titta på dem hur länge som helst...Precis som då man var nybliven mamma :) Farligt det där, då hushållsarbetet blir lidande och man inte får någonting gjort ;)

Nästa gång ska jag nog visa mina senaste loppisfynd :)


Inga kommentarer: