onsdag 14 mars 2012

Barnens regler ;)

Jag har satt upp lite regler till barnen, så jag slipper tjata så väldigt på dem :/....

Det står bl a att de ska hålla sina rum rent och snyggt städade....och vara T Y S T A ......

De är ju mina Cellfångar, och jag är Direktören ;)

Skämt å sido, jag hittade denna på en loppis i helgen, och jag tyckte den var så läcker. Det är regler avsedda för cellfångar i ett fängelse i Gävle 1850- en kul grej att ha uppe, tycker jag :)

Tro det eller ej, men Anders fick hämta hem min 15-åriga dotter från skolan igår då hon kräkts rakt ut framför kompisarna= magsjuka. Hon som ska på konfirmationsläger till helgen, och vi som skulle ha kalas :( Nu lär ju NÅGON mer i familjen få DET OCKSÅ :( Vart kommer alla baciller ifrån, och varför går det bara runt, runt?

Påminner också er som inte hittat dit än- om min loppis-blogg! Den hittar ni HÄR.....




Inga kommentarer: