onsdag 14 mars 2012

Jag och skor....

....har aldrig varit någon riktigt bra kombination, tyvärr. Jag hittar sällan skor som jag tycker om. Nu har det dessutom gått drygt fyra månader sedan jag opererade foten (Hallux valgus), och jag har inte ont längre i foten förutom då jag sätter på mig "fel" skor. Och vilka skor som är rätt och inte- är det bara att prova sig fram till i nuläget :/ Det kan ta upp till ett år innan foten blir helt bra efter operationen, har jag hört....

Så jag hoppas innerligt att dessa skor accepteras av min fot då det var KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET :))

Jag lägger aldrig dyra pengar på skor, så enligt MIG SJÄLV var dessa från Diesel alldeles för dyra. Men jag kunde bara inte motstå dessa godingar- jeansälskare som jag är :))

Bilderna är lånade från nätet och jag inväntar skorna på posten.




Inga kommentarer: