fredag 30 mars 2012

Hönan Agda har minsann inte legat på latsidan ;)

Se vad hon har värpt! Men kanske inte undra på så tjock som hon är! Hon kan visst än hon, trots alla sina år på nacken. För att inte tala om alla gånger jag har fått limma ihop henne både här och där? :/

De små ljuskopparna hittade jag på en loppis för en hel krona stycket......

Jag fick en stor säck med flera kilo (!) naturgodis av min "gamla parhäst" på jobbet! Vi jobbar oftast tillsammans, och hon säger dessutom att hon vägrar jobba med någon annan än mig *hihi* "MIN LINDA" kallar hon mig :/ Hon är jättego, och tyckte visst att jag behövde gödas upp lite? Själv tror jag allt hon behöver starkare glasögon :P

Då var vi framme vid helg igen. I helgen väntas Norge-främmande, och ev en vinkväll med riktigt G A M L A vänner som jag inte träffat på länge :)) KUL! KUL!

Trevlig helg på er!


Inga kommentarer: