fredag 9 mars 2012

Idag ser samma hörna -ni fick se igår- ut så här....

Anders kallar det numera Hylands Hörna.....

Man blir ju knäpp av att bara vila då man är sjuk, så nu då det kändes lite bättre så blev det lite ommöblering ;) Det fina spegel-skåpet vi hade där innan står nu i sovrummet. Vi behövde en helfigursspegel i hallen, så därav denna ommöblering. Då skåpet stod här var man tvungen att stå på huk för att kunna spegla nunan :/ Jag vet inte än om det var bättre innan än efter? Men samtidigt vet jag att jag behöver tid att vänja mig vid vissa förändringar ;)

Här lyckades jag fånga lilla Klara på väg NER i trappan. Det är tack och lov full fart på henne nu igen, och som ni ser så har hon nu lärt sig att GÅ ner för trappan :))

Det fick bli blixt-bilder idag, då det var så grått och trist ute...

NU tar jag helg! Puss på er!

Ps. Jag håller alla tummar och tår för Loreen på lördag i Melodifestival-finalen :))


Inga kommentarer: