måndag 26 mars 2012

Äntligen blev det av!

Äntligen lyckades vi samla min sida av släkten för lite kalas :) Nu är vi ju friska, men sen gäller det att alla är lediga också....vilket inte är så lätt med flera i familjen som jobbar skift :/

Min pappa, min lillebror och så min minsta dotter -som fyllde elva- firades. Jag hade bakat tårta, fikabröd och fejjat en massa idag, och tårtan blev som ovan..med chokladbotten...*mums* Ser att jag fotat den sämsta sidan av tårtan där visst grädden inte täckte helt...men, men ;)

En nöjd dotter nerslängd i en av presenterna som hon önskat sig :) En väldigt stor sittpuff.

Här blåses ljusen ut. På bilden ser ni min minsta dotter, min bonusdotter, min son och så skymtar min pappa, min bror samt min mormor och Anders i jobbarkläder (han har jour nu)....Mormor ser ni är alldeles blå på kinden efter ett tandläkarbesök.....*stackars mormor*

...och så här slut blev bebisarna efter kalaset ;)


Inga kommentarer: